Hoe een bestelling plaatsen of terugsturen?

Bestel op onze website

Om een bestelling te plaatsen op onze e-commerce, nodigen wij je uit om de volgende stappen te volgen. Deze procedure duurt slechts enkele minuten...

  • Voeg producten toe aan je winkelwagen en valideer deze

  • Maak een account aan of meld je aan door de stappen te volgen

  • Voer de betaling uit via ons beveiligde betalingsplatform

  1. Voeg producten toe aan je winkelwagen

    Om producten aan je winkelwagen toe te voegen, ga je naar de fiche van een artikel en kies je het aantal. Je hebt een knop "Toevoegen aan winkelwagen". Klik er gewoon op en je bent klaar. Het is ook mogelijk om een product vanaf de startpagina of een categorie toe te voegen.

  2. Maak een account aan of meld je aan door de stappen te volgen

    Nog geen klant ?

    Je bestelling in 3 minuten

    1. Voer je e-mailadres in om je account aan te maken en valideer je winkelwagen.
    2. Voer een aantal persoonlijke gegevens in om een service van hoge kwaliteit te garanderen
    3. Bevestig je leverings- en/of facturatieadres
    4. Valideer de transporteur en aanvaard onze algemene verkoopvoorwaarden

    Al klant ?

    Je bestelling in 60 seconden

    1. Meld je aan met je e-mailadres en wachtwoord.
      Paswoord vergeten ? Klik hier
    2. Bevestig je leverings- en/of facturatieadres
    3. Valideer de transporteur en aanvaard onze algemene verkoopvoorwaarden
  3. Voer de betaling uit via ons beveiligde betalingsplatform

Producten van een bestelling terugsturen

Je kunt je klantaccount gebruiken of een formulier versturen per post :

  • @

    Via je klantaccount

    1. Je kunt je klantaccount gebruiken of een formulier versturen per post :
    2. Selecteer de bestelling met het product dat je wilt terugsturen.
    3. Selecteer het(de) product(en) dat(die) je wilt terugsturen door het vakje naast hun naam(namen) aan te kruisen. Je kunt een uitleg toevoegen, zodat we begrijpen waarom de bestelling wordt teruggestuurd.

    Zodra dit formulier is ingevuld, klik je op "Een product terugsturen" en wordt het verzoek naar onze logistieke afdeling verzonden.

    Aanvankelijk neemt het verzoek de status aan van "In afwachting van bevestiging". We controleren het administratieve aspect en plaatsen de bestelling onder de status "In afwachting van pakket".

    Je moet het pakket terugsturen naar het volgende adres [het bedrijf voegt hier zijn naam, zijn geografische adres in] samen met het te printen document.

    Na ontvangst van het pakket door ons team, zal de status veranderen in "Pakket ontvangen".

  • Via aangetekende post

    Vul dit formulier in en stuur het ons op als je een bestelling wilt annuleren.

    Ter attentie van [het bedrijf voegt hier zijn naam, geografische adres en, indien beschikbaar, zijn faxnummer en e-mailadres in]

    Ik/Wij (*) brengen u bij deze op de hoogte van mijn / onze (*) intrekking van het contract voor de verkoop van de goederen (*) / voor de levering van de diensten (*) hieronder beschreven

     

     

     

     

     

    : ..../..../........

    (*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

Vervolgens wordt een kwaliteitscontrole van de goederen uitgevoerd. Er volgt een tweede "beveiligings"controle op de feitelijke ontvangst van de betaling en met betrekking tot gestolen creditcards. Als alles in orde is en als de producten in perfecte staat zijn ontvangen, gaat de status naar "Terugsturen voltooid". Bij het verschijnen van deze status zal een terugbetaling zonder boete, met uitzondering van de retourkosten, binnen de 15 dagen na ontvangst plaatsvinden.

Voor meer informatie, raadpleeg onze algemene verkoopvoorwaarden of neem contact met ons op.


Haut de la page